ახალი ამბები
მთავრობა ავტოსადგურების სერტიფიცირებას და საქალაქთაშორისო მგზავრობის რეგულირებას გეგმავს
ეკონომიკის მინისტრის ლევან დავითაშვილის ინფორმაციით,  „საავტომობილო ტრანსპორტის შესახებ“ კანონში შესატანი ცვლილებები  მზადაა და ის რამდენიმე პუნქტს ითვალისწინებს. როგორც მინისტრმა მთავრობის სსხდომის შემდეგ ბრიფინგზე განაცხადა, პაკეტი ქვეყნის შიდა რეგულარული სამგზავრო გადაყვანის რეფორმების ფარგლებში შემუშავდა.

დავითაშვილის განმარტებით, რეფორმა გულისხმობს ავტოსადგურების სერტიფიცირებას, ასევე სამგზავრო ტრანსპორტისთვის უსაფრთხოებისა და კომფორტის მოთხოვნების განსაზღვრას.

„კანონპროექტი ითვალისწინებს შიდა რეგულარული სამგზავრო გადაყვანის მოქცევას სანებართვო სისტემაში, საერთაშორისო გადაყვანა/გადაზიდვის პროცესის მარეგულირებელი ნორმების დახვეწასა და ავტოსადგურების სერტიფიცირებას – სახმელეთო სააგენტოს მიერ. დღეს ქვეყანაში უამრავი ავტოსადგური არსებობს, რომელიც არანაირ წესებში არ არის მოქცეული, არანაირი სტანდარტი არ არის დაცული და სამწუხაროდ, ხარისხი არის ძალიან დაბალი. ეს ჩვენი ქვეყნის ვიზუალზეც აისახება, ტურისტებზეც და რა თქმა უნდა, ჩვენი მოქალაქეები არც ისე კომფორტულ პირობებში სარგებლობენ შიდა საქალაქთაშორისო თუ საერთაშორისო გადაზიდვებით,“- განაცხადა მინისტრმა.

პროექტის შესაბამისად, განისაზღვრება პირველი, მეორე და მესამე კლასის ავტოსადგურები. დიდ ქალაქებში პირველი კლასის ავტოსადგურები მოეწყობა, რომელიც საერთაშორისო სტანდარტის მოთხოვნებს უნდა პასუხობდეს, პატარა მუნიციპალიტეტების ავტოსადგომები კი თანამედროვე ვიზუალის, კომფორტისა და უსაფრთხოების მინიმალურ პირობებს უნდა ითვალისწინებდეს.

მთავრობა სერტიფიცირების წესებს შეიმუშავებს. გარდა ამისა, მუნიციპალიტეტები მათსავე ტერიტორიაზე ავტოსადგურის მიზანშეწონილობას განსაზღვრავენ და უფლებამოსილებები დაეკისრებათ.

"ავტოსადგურები მოწესრიგდება საერთაშორისო, თანამედროვე, ცივილიზებული პრინციპების შესაბამისად, სტანდარტებში მოექცევა. ასევე, ავტოსატრანსპორტო საშუალებები და გადამზიდავი კომპანიები სერტიფიცირებულნი იქნებიან, სანებართვო წესებს დაექვემდებარებიან და მათაც უნდა დააკმაყოფილონ მინიმალური სტანდარტები, როგორც ავტოსატრანსპორტო საშუალების უსაფრთხოების, ასევე მომსახურების. იგივე ბილეთების სისტემა იქნება მკაფიო, გამჭვირვალე, და ელექტრონული,“ – დასძინა დავითაშვილმა.

მისივე თქმით, რეფორმა ბილეთების გაძვირებას არ გამოიწვევს და პროცესს უფრო გამჭვირვალეს გახდის. რაც შეეხება ვადებს, მინისტრის განცხადებით, 2024 წლის თებერვლამდე ავტოსადგურებმა მინიმალური მოთხოვნები უნდა დააკმაყოფილონ, ხოლო 2025 წლის მაისისთვის ავტოსადგურების რეფორმა სრულყოფილად უნდა განხორციელდეს.


Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
დაბალი ფასის, გამძლეობისა და მარტივად დამონტაჟების გამო, პოლიეთილენის მილები ბაზარზე სულ უფრო პოპულარული ხდება და სხვა მასალებს ანაცვლებს.
ქალაქ ზუგდიდში მოქმედი მულტიპროფილური დიაგნოსტიკური ცენტრი ჯან-მედი ერთი წლის გახდა.
ელექტრონული კომერცია საქართველოში სწრაფი ტემპებით ვითარდება.
ამავე კატეგორიაში
დღის სიახლეები
05 / მაისი 2024
მესტიაში სოფელ ნაკრაში რამდენიმე დღის წინ ავტომობილით მდინარეში გადავარდნილი სამი მოზარდიდან ერთ-ერთის, მე-12 კლასელი გოგონას ცხედარი
05 / მაისი 2024
ზუგდიდის მუნიციპალურჯი ტრანსპორტის ინფორმაციით, აღდგომის დღესასწაულთან დაკავშირებით, 5 და 6 მაისს მუნიციპალიტეტის
05 / მაისი 2024
ზუგდიდისა და ცაიშის მიტროპოლიტმა მეუფე გერასიმემ სააღდგომო ღვთისმსახურება ივერიის ღვთისმშობლის სახელობის მშენებარე ტაძარში
დილის ჩართვა
ოდაბადეშ კინოხონი
მთავარი საინფორმაციო გამოშვება
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
«« მაისი 2024 »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
ამინდი
ზუგდიდი 12 °C
img
სოხუმი 12 °C
img
ფოთი 13 °C
img
მესტია 5 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.