სტატია
ჩხოროწყუში ხიდის დანგრევის შედეგად მუშის დაღუპვის ფაქტზე გამოძიება შრომის დაცვის წესის დარღვევის მუხლით დაიწყო
ჩხოროწყუში, გარახას უბანში საავტომობილო ხიდის ჩანგრევის შედეგად მამაკაცის დაღუპვის საქმეზე გამოძიება სისხლის სამართლის კოდექსის 170-ე მუხლით დაიწყო, რაც შრომის წესის დარღვევას გულისხმობს. ამის შესახებ რადიო "ათინათს" შინაგან საქმეთა სამინისტროში განუცხადეს.

45 წლამდე დაღუპული მამაკაცი შპს "ნიუ პასაჟის" თანამშრომელი იყო. ის ჩხოროწყუს ერთ-ერთ უბანში შიდა საუბნო გზის რეაბილიტაციაზე მუშაობდა და სატვირთო ავტომობილით ხიდის გავლით სამშენებლო მასალა გადაჰქონდა. სწორედ ამ დროს ჩაინგრა რკინის ხიდი და ავტომობილინ მძღოლთან ერთად ჩაიყოლა. ადგილობრივები ამბობენ, რომ ამ ხიდზე 10 ტონაზე მეტი მოცულობის ავტომობილისა და ტვირთის გადატანა მიზანშეწონილი არ არის, თუმცა მდინარე ოჩხომურაში გადავარდნილი სატვირთო ტვირთთან ერთად, სავარაუდოდ, სამჯერ მეტს იწონიდა. ამასთან, თვითმხილველები განმარტავენ, რომ ხიდი სტიქიების დროს ხშირად ზიანდება და მას რეაბილიტაცია არაერთხელ ჩაუტარდა.

"ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როცა სატვირთოები ამ ხიდზე გადადიან, მაგრამ, ამ შემთხვევაში, ალბათ, დატვირთვას ვეღარ გაუძლო. არის შემოვლით გზაც, მაგრამ ძალიან შორია, თან მდინარეზე უნდა გაიარო. მსუბუქი ავტომობილები დადიან ჩვეულებრივ, მაგრამ ხშირად წყალი აზიანებს", - თქვენს ადგილზე მყოფმა ჩხოროწყუელებმა.

შპს "ნიუ პასაჟის" ხელმძღვანელი შოთა კვარაცხელია მომხდარს უბედურ შემთხვევას უწოდებს, თუმცა დასძენს, რომ გამოძიებასთან თანამშრომლობას აპირებს. კვარაცხელია გამორიცხავს, რომ კომპანიის კუთვნილი სატვირთო ავტომობილის მოცულობა ტვირთთან ერთად 10 ტონას აღემატებოდა.

"მე არ ვიცი ახლა, 10 ტონა იყო თუ 11, მაგრამ არ იყო დასაშვებზე მეტი. არანაირი შემოვლითი გზა არ არსებობს, მხოლოდ ამ ხიდით გადადიოდნენ ჩვენი მანქანები", - თქვა კვარაცხელიამ, რომლის კომპანიას გზების რეაბილიტაციაზე მუშაობის რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს.

საპირისპიროს ამტკიცებს ჩხოროწყუს მერია. ჟურნალისტებს მერიის ინფრასტრუქტურის და ზედამხედველობის სამსახურის უფროსმა განუმარტა, რომ მდინარის გავლით შემოვლითი გზა ნამდვილად არსებობს. აქვე დასძენს, რომ 60-იან წლებში აშენებულ ხიდს რეაბილიტაცია არაერთხელ ჩაუტარდა, თუმცა სტიქიის დროს მოვარდნილი მდინარე ბრუჯებს აზიანებს და ისინი არასწორადაა განლაგებული. მერიაში აცხადებენ, რომ ხიდი ექსპლუატაციაში ვეღარ შევა და ახალი უნდა აშენდეს.

"აქ არის ნიშანი, რომ 10 ტონაზე მეტი მოცულობის მანქანის გადაადგილება არ შეიძლება, ამ შემთხვვეაში კი სადღაც 30 ტონამდე იყო საერთო მასა. იმ ადგილამდე, სადაც სარებილიტაციო სამუშაოებია, არის შემოვლითი გზაც, თუმცა მდინარის გავლით. ჩვენ კომპანიას შევთავაზეთ ალტერნატივა, მაგრამ მძღოლებმა თქვეს, მანქანა გვიფუჭდებაო და უარი მივიღეთ", - ამბობს თეიმურაზ მალანია.

ახლა გამოძიებამ უნდა დაადგინოს, იკვეთება თუ არა ვინმეს პასუხისმგებლობა 45 წლამდე მამაკაცის დაღუპვის საქმეში.

ჩხოროწყუში ქალაქისა და ერთ - ერთი უბნის დამაკავშირებელი ხიდი მაშინ ჩაინგრა, როდესაც ხიდზე სატვირთო ავტომობილი გადადიოდა. დანგრეულმა ხიდმა მოიყოლა სატვირთო ავტომობილი და მისი მძღოლი, რომელიც მდინარეში ჩავარდა და ადგილზე გარდაიცვალა. ცხედარი მალევე ამოიყვანეს.






















Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
დაბალი ფასის, გამძლეობისა და მარტივად დამონტაჟების გამო, პოლიეთილენის მილები ბაზარზე სულ უფრო პოპულარული ხდება და სხვა მასალებს ანაცვლებს.
ქალაქ ზუგდიდში მოქმედი მულტიპროფილური დიაგნოსტიკური ცენტრი ჯან-მედი ერთი წლის გახდა.
ელექტრონული კომერცია საქართველოში სწრაფი ტემპებით ვითარდება.
ამავე კატეგორიაში
დღის სიახლეები
02 / მაისი 2024
სააღდგომო უქმეებთან დაკავშირებით, დადიანების ისტორიულ-არქიტექტურული მუზეუმი 3,4 და 5 მაისს დამთვალიერებელთათვის დაიხურება.
02 / მაისი 2024
დღეს ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის მერიის წინ აქცია სახელწოდებით "არა რუსულ კანონს" გაიმართება.
02 / მაისი 2024
დაბალი ფასის, გამძლეობისა და მარტივად დამონტაჟების გამო, პოლიეთილენის მილები ბაზარზე სულ უფრო პოპულარული ხდება და სხვა მასალებს ანაცვლებს.
დილის ჩართვა
ოდაბადეშ კინოხონი
დადიანების სასახლეთა საგანძური
მთავარი საინფორმაციო გამოშვება
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
«« მაისი 2024 »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
ამინდი
ზუგდიდი 14 °C
img
სოხუმი 15 °C
img
ფოთი 15 °C
img
მესტია 7 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.