აფხაზეთში 15 თებერვლიდან შეზღუდვების ნაწილობრივ შემსუბუქება დაიწყო. ამ ეტაპზე, ეპიდვითარებიდან გამომდინარე, ხელისუფლებამ საბავშვო ბაღების, სკოლების და კულტურის დაწესებულებების გახსნა გადაწყვიტა,
ზუგდიდის მე-6 საჯარო სკოლის მე-5 კლასი სწავლების დისტანციურ რეჟიმზე დროებით გადავა. განათლების რესურსცენტრის ხელმძღვანელის მოვალეობის შემსრულებლის მამუკა ბულიას ინფორმაციით,
ზუგდიდში, მე-12 საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეს კორონავირუსი დაუდასტურდა, რის გამოც კლასი დისტანციურ რეჟიმზე გადავიდა. ამის შესახებ რადიო "ათინათს" საგანმანათლებლო რესურსცენტრის
ინგირის მეორე საჯარო სკოლის მე-4 და მე-5 კლასის მოსწავლეები კორონავირუსის გამო ხვალიდან სწავლების დისტანციურ რეჟიმზე გადავლენ. ზუგდიდის რესურსცენტრის ხელმძღვანელის მოვალეობის
ჩხოროწყუს მერიასთან ამ წუთებში საპროტესტო აქცია მიმდინარეობს, სადაც ოპოზიციური პარტიების წარმომადგენლები და სამოქალაქო აქტივისტები მერის, დავით გოგუას გადადგომას ითხოვენ.
ზუგდიდის პირველ და მესამე საჯარო სკოლებში სასწავლო პროცესი 1 მარტამდე დისტანციურად გაგრძელდება. ამის შესახებ რადიო "ათინათს" საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელის მოვალეობის შემსრულებელმა მამუკა ბულიამ უთხრა.
ზუგდიდში რესტორანი ,,NK RESTAURANT AND LOUNGE’’ გაიხსნა, რომელიც სტუმრებს გამოცდილი მზარეულის მიერ მომზადებულ, ტრადიციულ და ევროპულ კერძებს შესთავაზებს.
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის მერის მამუკა წოწერიას თქმით, ზუგდიდი უერთდება "ქართული ოცნების" მიერ თბილისში დღეს, 29 აპრილს, "აგენტების კანონის" მხარდასაჭერად დაგეგმილ კონტრაქციას.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.