აფხაზეთის სკოლებში საგანმანათლებლო პროცესის დაწყებიდან დღემდე, სკოლის მოსწავლეებში ინფექციის გავრცელების მაჩვენებელმა იკლო. განათლების სამინისტროში აცხადებენ, რომ წელს, შარშანდელისგან განსხვავებით, სკოლების კარანტინზე გადაყვანა არ იგეგმება.
კოვიდრეგულაციებით გამოწვეულმა იზოლაციამ ახალგაზრდები სმარტფონებს კიდევ უფრო მიაჯაჭვა. პანდემიისას ჩატარებული საერთაშორისო კვლევების უმრავლესობაში აღნიშნულია, რომ იმ მოზარდებს, რომლებიც სოციალურ ქსელებში დიდ დროს ატარებენ, ხშირად აწუხებთ შფოთვა და უძილობა.
დილის გადაცემის სტუმარია მეშვიდე საჯარო სკოლის მე -11 კლასის მოსწავლე ლუკა ქავშბაია, რომელმაც არასამთავრობო ორგანიზაციებში მის ჩართულობასა და შექმნილი პროექტების შესახებ ისაუბრა.
ზუგდიდის მე-6 საჯარო სკოლის მე-5 კლასი სწავლების დისტანციურ რეჟიმზე დროებით გადავა. განათლების რესურსცენტრის ხელმძღვანელის მოვალეობის შემსრულებლის მამუკა ბულიას ინფორმაციით,
ევროპის საბჭოს საქართველოს ოფისის მიერ გამოცხადებული ესეების კონკურსის - „მე ვირჩევ თანასწორობას“ ერთ-ერთი გამარჯვებული ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ინგირის N1 საჯარო სკოლის მოსწავლე ქრისტინა ქარჩავა გახდა.
ზუგდიდის, ჩხოროწყუსა და წალენჯიხის საჯარო სკოლების 227 წარჩინებული მოსწავლე დაჯილდოვდა. მათ ლეპტოპები პროგრამა ,,ჩემი პირველი კომპიუტერის" ფარგლებში გადაეცათ.
სამეგრელოში ცხენი მხოლოდ გადაადგილების საშუალება არ იყო ის ღირსების, ტრადიციის და რწმენის სიმბოლო გახლდათ.ბიჭისთვის ცხენზე პირველად ჯდომა კაცად გახდომის საწყისად ითვლებოდა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.