3 მარტს, მილანის მოდის კვირეულის ფარგლებში, გაიმართა ბრენდ ,,Kharchi - ს'' ჩვენება, რომელიც ასევე პარიზში წარსდგა. 25 მარტს Kharchi - იმ წარმოადგინა შვილობილი ბრენდი ,,ElenArchi“. როგორ ემზადება ორივე ბრენდი საქართველოს მოდის კვირეულისთვის და რა გეგმები აქვთ სამომავლოდ, რადიო ,,ათინათის“ დილის გადაცემაში ,,Kharchi - ს'' დამფუძნებელი, კრეატიული დირექტორი სოფია ხარჩილავა და ,,ElenArchi-ს “ კრეატიული დირექტორი მარიამ ბელქანია გვესაუბრება.
რა მიზნით შეიქმნა ძლიერი ქალების ისტორიით შთაგონებული ბრენდი, სახელწოდებით ,,ქიცა’’, (მეგრ. თავსაფარი), როგორ შეიქმნა ილუსტრაციები აქსესუარისთვის და სად შეუძლია მსურველს მისი შეძენა, გვესაუბრება ,,ქიცას“ დამფუძნებელი მარიამ ანჯაფარიძე.
ბევრი ადამიანი ცხოვრების სხვადასხვა ეტაპზე აწყდება კბილების არასწორი დგომის, ან თანკბილვის დარღვევის პრობლემას. ეს დეფექტები არ არის მხოლოდ ესთეტიკური ნაკლი;
მეგრელი ადამიანის ყოფაში ერთი, თითქოს უმნიშვნელო ნაგებობა, ფაცხა მთელი კულტურის, ტრადიციისა და რწმენის მატარებელი იყო. ფაცხა არ იყო მხოლოდ თავშესაფარი, ის იყო სატკივარის, სიხარულის, საწყისის და დასრულების ადგილი.
დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,,ილორობაზე", ერთ-ერთ ყველაზე ძველ და უჩვეულო დღესასწაულზე, რომელიც განსაკუთრებული მნიშვნელობით გამოირჩეოდა დასავლეთ საქართველოში , კერძოდ სამეგრელოში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.