დე ფაქტო რესპუბლიკის ოპერატიული შტაბის ბოლო მონაცემებით აფხაზეთში კორონავირუსზე კვლევა 769 ადამიანს ჩაუტარდა და გამოვლინდა ინფიცირების 454 ახალი შემთხვევა.
ზუგდიდში, ბოტანიკურ ბაღში შესვლაზე ფასის დაწესება კიდევ ერთხელ გააპროტესტეს. ამჯერად, აქცია-პერფორმანსი ბაღის შესასვლელთან მწერლებმა, პოეტებმა და მუსიკოსებმა გამართეს.
ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზემო ქვალონში საცხოვრებელ სახლში გაჩენილ ხანძარს მამა-შვილის სიცოცხლე ემსხვერპლა. გარდაცვლილია 28 წლის შვილი და 56 წლის მამა. შემთხვევა გვიან ღამით მოხდა.
რეგიონის მასშტაბით, ბოლო დღე-ღამის განმავლობაში კორონავირუსით ერთი ადამიანი გარდაიცვალა. 92 წლის მამაკაცი აბაშის მკვიდრია და ის რუხის კლინიკაში გადიოდნენ მკურნალოპბის კურსს.
ზუგდიდში, კრილოვის ქუჩაზე შეროზიების საცხოვრებელი სახლი მთლიანად დაიწვა. ახლობლების ინფორმაციით, 5-სულიანი ოჯახი საყოფაცხოვრებო ნივთებისა და სურსათ-სანოვაგის გარეშე დარჩა.
სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ინფორმაციით, 30 იანვრის მდგომარეობით, საქართველოდან 18.9 ათასი ტონა თხილის ექსპორტი განხორციელდა, რომლის ღირებულებამ 86.7 მლნ აშშ დოლარი შეადგინა.
სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოება (ISFED) ზუგდიდის მერიის ა(ა)ი.პ "მოსწავლე–ახალგაზრდობის სასახლის" ყოფილი თანამშრომლის, თამარ ქომეთიანის უფლებებს სასამართლოში დაიცავს.
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.