ტერორიზმში ბრალდებულ ბადრი ესებუას პროცესზე ის აუდიო და ვიდეო მტკიცებულებები გამოაქვეყნეს, რომელთა ფონოსკოპიური ესპერტიზის დასკვნით, თავმდამსხმელისა და ბადრის ესებუას ხმები იდენტურია.
ტერორიზმში ბრალდებული ბადრი ესებუა ზუგდიდის რაიონულ სასამართლოში საკუთარ პროცესს არ ესწრება. მან შესაბამისი განცხადებით მოსამართლეს მიმართა, თუმცა მიზეზებზე წერილში არ უსაუბრია.
ტერორიზმში ბრალდებული ბადრი ესებუას ძმა ბიძინა ესებუა, რომელიც სასჯელს ქუთაისის ციხეში იარაღის უკანონო შეძენა-შენახვა-ტარებისთვის 4 წლიან სასჯელს იხდის, ზუგდიდის რაიონულ სასამართლოში ბადრაგის თანხლებით მოიყვანეს.
სამეგრელოში, 14 წლის გოგონას გაუპატიურების ბრალდებით დაკავებული მამისა და მეზობლის აღმკვეთ ღონისძიებაზე სასამართლო დღეს იმსჯელებს. დაკავებულებს ბრალი ოფიციალურად გუშინ წარედგინათ.
ტერორიზმში ბრალდებულ ბადრი ესებუას მამა ტარიელ ესებუა ამტკიცებს, რომ მისი შვილი ბადრი ესებუა 2020 წლის 21 ოქტომბერს სახლში იყო და მთელი დღე სახლის საქმეებში, მათ შორის, მშენებლობაში ეხმარებოდა.
ზუგდიდში საქართველოს ბანკზე თავდასხმასა და ტერორიზმში ბრალდებული ბადრი ესებუას დედა ნინო ჯიქია ამტკიცებს, რომ თავდასხმის დღეს, 2020 წლის 21 ოქტომბერს მისი შვილი ბადრი ესებუა მთელი დღე სახლში იყო,
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.