ზუგდიდელი ფოტოგრაფი თემურ ბართავა უფასო ფოტომომსახურებას სთავაზობს ყველას, ვინც ტურიზმითაა დაკავებული. პოსტი მან ფეისბუქის საკუთარ გვერდზე გამოქვეყნა. ამით ფოტოგრაფი
აფხაზეთის ტურისტული სფერო მზად არის უმასპინძლოს იმ რუს ტურისტებს, რომლებსაც საქართველოში დასვენება ჩაეშალათ, - ამის შესახებ აფხაზეთის დე ფაქტო რესპუბლიკის ტურიზმის მინისტრის მოადგილემ ასტამურ ბარციცმა განაცხადა.
20 ივნისს, ღამით, საქართველოს შს სამინისტროს სპეციალური დანიშნულების რაზმებმა ანტისაოკუპაციო აქციის მონაწილეების დაშლა ძალის გამოყენებით, რეზინის ტყვიებითა და ცრემლსადენი გაზით დაიწყო.
ზუგდიდში, დღეს გამართულ აქციაზე "ვერ დაგვაბრმავებთ", სადაც სამართალდამცავებიც იყვნენ მობილიზებულები, ერთ-ერთმა მათგანმა არასრულწლოვანს ტელეფონი გადასცა და მითითებები მისცა.
„სამეგრელო ხმის“ ლიდერი თენგიზ ჯგუშია თბილისში მიმდინარე მოვლენებს გამოეხმაურა. ის თანამოაზრეებთან ერთად სამხარეო ადმინისტრაციის შენობასთან მივიდა, სადაც ჟურნალისტებისთვის განცხადება გააკეთა.
რუსთაველის გამზირზე დაშავებული ზუგდიდელი მსახიობის დემეტრე ნაყოფიას ოპერაციამ წარმატებით ჩაიარა, თუმცა, შეუნარჩუნდება თუ არა მარცხენა თვალზე მხედველობა, მისი მეგობრების ინფორმაციით, ექიმებმა ჯერ არ იციან.
ზუგდიდში გუშინ პარლამენტის შენობის წინ აქციის ძალის გამოყენებით დაშლა გააპროტესტეს ადგილობრივებმა, სამოქალაქო აქტივისტებმა და არასამთავრობო ორგანიზაციების წარმომადგენლებმა.
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.