მოძრაობა „სამეგრელოს ხმის“ ლიდერი თენგიზ ჯგუშია ხელისუფლებას ენგურის ხიდზე მოძრაობის შეზღუდვის გამო მეტი აქტიურობისკენ მოუწოდებს და შტაბის მოწყობას ითხოვს. ამის შესახებ ჯგუშიან
ოკუპირებულ გალში მცხოვრები, რომელმაც ე.წ. საზღვრის გადმოლახავა მოახერხა, ამბობს, რომ ენგურის ხიდის გადაკეტვის შემდეგ გალში ფასებმა ყველა სახის პროდუქციაზე მოიმატა.
გადაცემის სტუმრები: ციცინო შენგელია - "სამოქალაქო აქტივობისა და თანასწორობის ცენტრის" ხელმძღვანელი და ნანა ფიფია იუსტიციის სამინისტროს "დანაშაულის პრევენციის ცენტრის"
ეკონომიკის მინისტრის გიორგი ქობულიას განცხადებით, 2019 წელს მთავრობა ანაკლიის ფესტივალს თანხით ვერ დააფინანსებს, თუმცა მისივე განმარტებით ინფრასტრუქტურული კუთხით
სტუდენტები, რომლებიც საქართველოს მიერ კონტროლირებად ტერიტორიაზე სწავლობენ, ოცდღიანი ლოდინის შემდეგ ოკუპირებული აფხაზეთიდან დღეს ზუგდიდში გადმოვიდნენ. რადიო "ათინათს"
ზუგდიდის მერიის ააიპ "ბოტანიკური მართვის ცენტრის" დირექტორმა ზვიად ქარჩავამ ის სავარაუდო ფასები წარმოადგინა, რომლის სანაცვლოდაც მსურველები ბოტანიკურ ბაღში
საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილის ბესიკ ჭეჟიას თქმით, კარგი იქნება, თუკი ზუგდიდის ტექნოპარკს ბოტანიკურ ბაღს შეუერთებენ, რათა ბაღის ტერიტორია გაფართოვდეს. მისი თქმით,
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.