საქართველოს სასწავლო ცენტრის(GLC) ზუგდიდის განყოფილებაში, სკოლის თვითმმართველობის ორგანიზებით ესეების კონკურსი გაიმართა, რომელშიც სკოლის მეშვიდე - მეთერთმეტე კლასელები მონაწილეობდნენ.
საქართველოს პარლამენტმა მესამე მოსმენით დაამტკიცა „ზოგადი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონში შესატანი ცვლილებები, რომლის თანახმადაც, ბავშვები, რომელთაც 1-ელ ნოემბრამდე 6 წელი შეუსრულდებათ, 2023-2024 სასწავლო წელს პირველ კლასში დარეგისტრირებას შეძლებენ.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის, გიორგი ამილახვრის ინფორმაციით, ბავშვები, რომლებსაც 1-ელ ნოემბრამდე 6 წელი შეუსრულდებათ, შეძლებენ, რომ 2023 წლის სექტემბრიდან სკოლის მოსწავლეები გახდნენ.
ფოთში, ნიკო ნიკოლაძის სახელობის მეორე საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი დროებით შეწყდა. ამის მიზეზი ძლიერი ქარია, რომელმაც სკოლის შენობის სახურავის ნაწილი გადახადა.
ზუგდიდისა და ცაიშის ეპარქიის ახალგაზრდობის, განათლებისა და კულტურის ცენტრის დირექტორი გიორგი ფიფია ადგილობრივ საგანმანათლებლო რესურსცენტრებს წერილობით მიმართავს
სოხუმში, კერძო სკოლა "ალაშარას" შენობაში ხანძარი გაჩნდა. აფხაზეთის დე ფაქტო რესპუბლიკის საგანგებო სიტუაციების სამინისტროს ინფორმაციით, ცეცხლი ერთ- ერთი კლასის იატაკს გაუჩნდა, რამაც ძლიერი დაკვამლიანება გამოიწვია.
ზუგდიდი მოლი სამეგრელო-ზემო სვანეთის რეგიონში პირველი თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სავაჭრო ცენტრია. მოლში წარმოდგენილია სხვადასხვა ადგილობრივი და საერთაშორისო ბრენდები.
სვანეთში დაკარგული გოგიტა ფარჯიანი, რომელიც რამდენიმე საათის წინ გიორგი გვიჩიანთან ერთად უვნებლად გამოჩნდა, მედიასთან ჰყვება, რომ ქედზე დათვი შეხვდათ, რამაც მათი მარშრუტის შეცვლა გამოიწვია.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.