რა მიზნით შეიქმნა ძლიერი ქალების ისტორიით შთაგონებული ბრენდი, სახელწოდებით ,,ქიცა’’, (მეგრ. თავსაფარი), როგორ შეიქმნა ილუსტრაციები აქსესუარისთვის და სად შეუძლია მსურველს მისი შეძენა, გვესაუბრება ,,ქიცას“ დამფუძნებელი მარიამ ანჯაფარიძე.
ზუგდიდში, სოციალურ კაფე "მეგობარში" პროექტის "დაბრენდე ხელოვნება" შემაჯამებელი შეხვედრა 28 ივნისს გაიმართა. მისი მონაწილეები ამბობენ, რომ მსგავსი ტიპის პროექტები ხელს უწყობენ რეგიონში მცხოვრები ახალგაზრდების
სამეგრელოში ცხენი მხოლოდ გადაადგილების საშუალება არ იყო ის ღირსების, ტრადიციის და რწმენის სიმბოლო გახლდათ.ბიჭისთვის ცხენზე პირველად ჯდომა კაცად გახდომის საწყისად ითვლებოდა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.